Nutriție

Cum să-ți transformi cafeaua într-un superfood?

Autor:
Niciun comentariu
Timp citire aprox: 2 minute
Vezi toate articolele despre:

Cum putem transforma un tabiet într-un obicei sănătos? Cum putem multiplica și adăuga beneficii pentru o băutură pe care o consumăm zilnic? Iată în continuare câteva idei prin care îți poți transforma cafeaua într-un superaliment.

Adaugă sare de Himalaya!

Un vârf de cuțit de sare din Himalaya adăugată în cafea poate aduce beneficii în plus, în sensul că ajută la absorbția atomilor de oxigen pe care boaba de cafea îi are de oferit, ferindu-te mai eficient de deshidratare după consumul unei cafele calde.

Pune puțin ulei de cocos!

Dacă ai citit despre untul de cafea, ai văzut că se obține din hidrogenarea uleiului de cafea și conține trigliceride cu lanț mediu. Poți folosi însă ulei de cocos, pentru că aduce beneficii importante pentru creier și are proprietăți antimicrobiene, fără a afecta celulele sănătoase. Cel mai bun este uleiul de cocos puțin procesat, organic și presat la rece. Adăugat în cafea, îți oferă mai multă energie, o creștere a absorbției nutriționale, ameliorarea durerii și chiar scăderea în greutate.

Redescoperă scorțișoara!

Scorțișoara este prezentată ca ajutor pentru îmbunătățirea stării de spirit, pierderea în greutate, scăderea tensiunii arteriale, sprijinirea sănătății intestinale și orale. Antioxidanții din scorțișoară luptă împotriva îmbătrânirii și te ajută în managerierea stresului.

Nu uita de cardamom!

Acest condiment binecuvântat este plin de electroliți, conține vitamina C, fier, fibre și oferă multiple proprietăți medicinale. Este uimitor pentru sistemul digestiv și se spune că luptă împotriva depresiei și a cancerului, iar mirosul și gustul sunt pur și simplu excepționale.

Ai aflat de pulberea de Reishi?

Este nevoie de timp pentru a observa efectele, de aceea se recomandă folosirea acestei ciuperci de 3-5 ori pe săptămână. Se poate adăuga un sfert sau o jumătate de linguriță de pulbere de Resishi sau poți alege cafeaua cu Ganoderma. Chiar dacă pulberea nu se omogenizează perfect cu cafeaua, după o lună de consum te poți bucura de un sistem imunitar mai puternic.

Amestecă puțină cacao brută!

Această cacao brută conține minerale precum magneziu și fier, dar și flavonoide și antioxidanți, care ajută la prevenirea cancerului și creșterea sănătății cardiovasculare.

Încearcă nucșoară și ghimbir!

Aceste condimente dulci sunt încărcate de proprietăți medicinale. Noua băutură-medicament poate semăna cu un ceai indian și poate avea efecte nebănuite. Mierea, siropul de arțar și zahărul din nuca de cocos sunt îndulcitori naturali, mai puțin dăunători decât zahărul rafinat alb, pe care îi poți folosi pentru a îndulci noua cafea cu condimente.

Etichete articol:
Articolul anterior
Este corect să congelăm fructele și legumele?
Articolul următor
Turmericul, planta benefică în peste 150 de afecțiuni

Vrei să îți spui părerea? Scrie aici!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Vezi toate articolele din categoria: Nutriție

Te-ar putea interesa și:

Meniu