Nutriție, Pastila cea bună, Video

Alimentația și starea emoțională – Video

Autor:
Niciun comentariu

Oameni buni, cu toate că discuțiile în jurul alimentației sănătoase sunt din ce în ce mai răspândite în media, prevalența problemelor de nutriție nu pare să se reducă conform așteptărilor. Majoritatea oamenilor cred că overeating-ul sau poftele irezistibile (mâncatul emoțional) se datorează lipsei de autocontrol.

Vezi toate articolele despre:

Când i-am întrebat pe oameni ce s-ar întâmpla dacă nu ar mai mânca acele alimente nesănătoase sau nu ar mai mânca excesiv, răspunsul obișnuit este „Nu aș mai avea nicio plăcere“.

Atenție la cercul vicios: alimentație + stres!

Alimentația dezechilibrată la care se adaugă o stare cronică de stres se conturează într-un cerc vicios asupra căruia intervențiile nutriționale și psihologice au efecte limitate. Acest cerc vicios poate fi generat fie de stres sau alte stări emoționale negative. De cele mai multe ori, totul începe de la un stil de alimentație defectuos din cauza lipsei educației nutriționale adecvate. Astfel, apar problemele de greutate – supraponderalitate și obezitate, care cresc implicit și riscul de boli cronice netransmisibile.

Ce ar fi de făcut pentru beneficii în zona mâncatului emoțional?

Niveluri scăzute ale acizilor Omega-3 în organism sunt asociate cu o frecvență mai mare a impulsivităţii, depresiei, a pesimismului – conform unui studiu desfășurat de Universitatea din Pittsburgh. De asemenea, se pare că desfășoară un rol în ameliorarea simptomelor deficitului de atenție, schizofreniei sau abuzului de substanțe toxice.

De ce ai nevoie de omega 3?

Principala recomandare în acest sens este creșterea consumului de Omega-3 în alimentație pentru a echilibra raportul dintre Omega-6/Omega-3. Dieta modernă conține cantități mult mai mari de Omega-6 din uleiul de floarea-soarelui, carne, ouă sau alimente procesate, prin comparație cu aportul alimentar de Omega-3. Zenyth propune Omega 3 Marinol, supliment alimentar cu ulei de pește pre-metabolizat, 1000 mg per capsulă.

Consumul de fibre asigură un tranzit normal

Urmează consumul de fibre prin favorizarea unui tranzit intestinal normal, iar o digestie sănătoasă este primul pas către o stare de bine. Un mecanism secundar de influențare a stării de bine este prin menținerea nivelurilor normale ale glicemiei, cât și prin legarea și eliminarea unor substanțe toxice din organism. ColonHelp de la Zenyth este cel mai iubit produs pentru detoxifiere și slăbire, fiind un detoxifiant și reglator intestinal, 100% natural.

La fel ca fibrele alimentare, o hidratare adecvată asigură o digestie și un tranzit intestinal normal. Pe lângă aceste roluri, apa contribuie la procesele cu eliberare de energie în organism.

Magneziu pentru o stare de spirit bună

Lipsa de micronutrienți, vitamine și minerale afectează buna funcționare a organismului, dar există anumite vitamine și minerale a căror carență are un efect direct asupra dispoziției și stării generale de bine. În final v-aș mai recomanda un produs Magnesium Malate. Magneziul este și un foarte bun relaxant muscular, ajutând la gestionarea anxietății, depresiei, la obținerea și menținerea somnului. De asemenea, poate ajuta în prevenția migrenelor, durerilor și crampelor musculare.

Iată o schemă de ajutor pentru cei care conștientizează mâncatul compulsiv și doresc să înțeleagă cum pot atenua efectele pe termen lung. Chimia corpului omenesc este prea puțin înțeleasă, de aceea deseori nu înțelegem cum alimentele și modul în care le folosim se pot întoarce împotriva noastră.

Etichete articol:
Articolul anterior
Crezi că bei suficientă apă? Atunci de ce ești deshidratat? – Video
Articolul următor
Și tu ai probleme digestive în vacanță? – Video

Nu am găsit niciun rezultat.

Vrei să îți spui părerea? Scrie aici!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Vezi toate articolele din categoria:
NutrițiePastila cea bunăVideo
Meniu