Coronavirus, Sănătate integrativă, Video

Glutationul: master antioxidant pentru longevitate și protecție anti-COVID – VIDEO

Autor:
Niciun comentariu

Bine te-am găsit, sunt Raluca Schachter și astăzi voi vorbi despre rolul atât de important pe care îl are glutationul pentru sănătate, longevitate, dar și ca protecție anti-COVID. Glutationul este master antioxidantul din organism, care se regăsește în fiecare celulă și are abilitatea de a maximiza performanța tuturor celorlalți antioxidanți.

Vezi toate articolele despre:

Glutationul modulează răspunsul sistemului imunitar, în esență determinându-l să funcționeze la întregul potențial și omorând celulele T citotoxice. Glutationul este deosebit de important în procesele de detoxifiere, în special a metalelor grele și chimicalelor diverse și poate repara alterarea produsă la nivel de ADN.

Scăderea nivelului de glutation = pneumonie și inflamație pulmonară

Există o corelație între modul în care virusul COVID afectează în principal persoanele în vârstă, care pot dezvolta pneumonie și în cazuri severe pot muri. Scăderea nivelului de glutation se află în legătură directă cu apariția pneumoniei și a inflamației pulmonare.

Toate sistemele biologice din corp sunt afectate de capacitățile protectoare puternice și reglatoare ale glutationului. Cu toate acestea, glutationul scade cu vârsta, cu aproape 1% în fiecare an, afectând astfel longevitatea, dar și protecția organismului.

Toate organele conțin antioxidanți celulari, cum este glutationul, pentru a proteja organismul de radicali liberi și toxicitate.

Glutationul și detoxifierea

Glutationul este critic în detoxifierea carcinogenilor, cum ar fi benzen (care se regăsește în gazele de eșapament), metale grele cum, ar fi mercurul, cadmiul și plumbul care se regăsesc acum pretutindeni în societatea industrializată, și chimicale, cum ar fi BPA (bisfenol A) din plasticuri. Când există expunere la un nivel ridicat de chimicale din mediu, nevoia de glutation a organismului va crește.

Când va există o cantitate suficientă de glutation în organism pentru a face față avalanșei de poluanți, organismul nu va iniția reacții inflamatorii. Dar când rezervele de glutation vor scădea, se va declanșa un proces inflamator distructiv.

În cazul prezenței unor mutații genetice specifice (dar și destul de comune), cum ar fi CBS sau MTHFR, abilitatea formării de reacții enzimatice normale va fi limitată, iar sinteza și utilizarea glutationului va fi compromisă. Cu sau fără mutații genetice, dacă ești deficient în nutrienții necesari pentru sinteza glutationului sau reacțiile de metilare, producerea glutationului va fi mult scăzută.

Care sunt cauzele unui nivel scăzut de glutation?

Rezervele se pot diminua în momentul în care există stres cronic, afecțiuni cronice și multe alte dezechilibre biochimice și metabolice care sunt prezente într-un număr ridicat al populației. Viață modernă ne bombardează cu stresori, printre care dezechilibre în nivelul insulinei, din cauza dietelor bogate în zaharuri, dezechilibrul imun, toxicitatea cu metale grele și alte chimicale, infecții gastro-intestinale, dezechilibre hormonale, somn insuficient și, nu în ultimul rând, un stil de viață haotic și agitat.

Cum poți menține un nivel normal de glutation?

Anumite alimente, precum carnea și lactatele crude de la animale crescute pe pășune, peștele, ouăle, murele, sparaghelul și alte legume verzi contribuie la producția glutationului.

Este necesar a suplimenta cu precursorii glutationului, pentru a ajuta organismul să producă propriul glutation, atunci când este necesar. Câțiva din acești cofactori importanți și nutrienți sinergetici pe care îi găsiți în mare parte la firma Zenyth sunt N-acetyl Cysteine (NAC), P5P (vitamina B6), glutamină, acid alpha lipoic, glicină, seleniul, folatul, vitamina C, E și B12.

Plante care pot fi folosite în combinație cu cele de mai sus și care contribuie la producerea de glutation sunt turmeric, ceai verde, cordyceps, gotu kola, ashwagandha, armurariu și bacopa monnieri.

Așadar, evitarea expunerii excesive la poluanți de mediu, suplimentarea cu nutrienții vitali pentru producerea glutationului și o alimentație corectă sunt esențiale pentru menținerea rezervelor necesare de glutation.

Sper că aceste informații îți vor fi de folos! Sănătate și pe curând!

Etichete articol:
Articolul anterior
Osteopatia – Arta de a-ți păstra sănătatea – VIDEO
Articolul următor
Sunt banii rădăcina tuturor relelor? – VIDEO

Nu am găsit niciun rezultat.

Vrei să îți spui părerea? Scrie aici!

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Vezi toate articolele din categoria:
CoronavirusSănătate integrativăVideo
Meniu