Sănătate

Cum poți preveni durerile de spate?

Autor:
Niciun comentariu
Timp citire aprox: 2 minute
Vezi toate articolele despre:

Partea inferioară a spatelui este o zonă extrem de vulnerabilă, fiind o zonă predispusă la prejudicii și durere, mai ales pe măsură ce îmbătrânim. Uzura și suprasolicitarea pot cauza pierderea de masă osoasă și chiar deplasarea sau dezintegrarea discurilor coloanei vertebrale. De exemplu, în SUA 8 din 10 persoane experimentează la un moment dat durerile de spate, ceea ce le situează pe locul al cincilea în topul motivelor de vizitare a medicilor.

Sănătatea spatelui începe cu dieta!

După cum știți, starea generală de sănătate depinde de o dietă echilibrată, bogată în legume, fructe, cereale integrale și proteine animale ecologice. Dar pentru că oasele conțin nu doar calciu, ci și alte minerale, structura scheletului are cerințe suplimentare. Așadar, asigurați-vă că includeți în dieta dumneavoastră alimente bogate în calciu și vitamina D, cum ar fi broccoli, castane, scoici, legume de culoare verde închis, pește de apă sărată (somon, sardine), creveți, midii, dar și nuci și semințe. Evitați băuturile carbogazoase, alcoolul și fumatul. De asemenea, ar trebui eliminate drojdia și zaharurile, în special cele prelucrate.

Calmați durerea cu un cocktail antiinflamator!

Știați că ananasul ajută la atenuarea durerii? Bromelaina, enzima care se găsește în ananas, este un antiinflamator natural și poate ajuta la ameliorarea durerilor musculare și articulare. Complexul de vitamine B și acidul folic pot ușura simptomele dureroare. De asemenea, puteți amesteca părți egale de suc neîndulcit de cireșe negre cu suc de struguri și fructe de pădure. Consumați trei până la șase pahare în fiecare zi pentru a face durerea să dispară.

Încercați terapia cu plante!

Mama natură oferă o gamă largă de plante care să ajute la atenuarea disconfortului. Turmericul, de exemplu, conține o componentă activă antiinflamatoare numită curcumină. Remediul tradițional chinez pentru spate și dureri articulare este planta Eucommia, care întărește oasele, tendoanele și ligamentele. Alte plante care te ajută în lupta cu durerile sunt ghimbirul, valeriana și scoarța de salcie albă.

Fortificați-vă spatele cu exerciții fizice regulate!

Este imperativ necesar să vă mențineți o greutate optimă și să vă păstrați mușchii, oasele și ligamentele puternice. Cercetările arată că exercițiile fizice regulate pot încetini procesul degenerativ osos. Sunt recomandate exerciții moderate, cu creștere progresivă, care să fie personalizate și efectuate corect.

Etichete articol:
Articolul anterior
Redu inflamația articulațiilor în 3 pași
Articolul următor
Alimentele acide și sănătatea oaselor

Vrei să îți spui părerea? Scrie aici!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Vezi toate articolele din categoria: Sănătate

Te-ar putea interesa și:

Meniu