Recenzii

Cum reducem hipertensiunea arterială fără medicamente

Autor:
Niciun comentariu
Timp citire aprox: 2 minute

Cartea „Cum reducem hipertensiunea arterială fără medicamente. Program de reducere a tensiunii arteriale. Identificarea și eliminarea factorilor de risc“, apărută la Editura Paralela 45, vine cu răspunsuri și soluții naturale și inovatoare pentru una dintre cele mai larg răspândite probleme de sănătate din toate continentele – hipertensiunea arterială.

Vezi toate articolele despre:
hipertensiune arterialăinimă

Povestea de după diagnosticarea cu hipertensiune arterială este destul de simplă și asemănătoare pentru mai toți pacienții, în ciuda faptului că suntem cu toții complet diferiți. Tratamentul medicamentos cu rol de scădere a tensiunii devine însoțitorul fiecărui pacient pentru tot restul vieții. Și, din păcate, vârsta la care încep să apară creșteri periculoase de tensiune sunt din ce în ce mai mici. Cartea pe care ne-o prezintă Editura Paralela 45 propune o modalitate de normalizare a acestor valori fără a ne dedica toată viața unui tratament medicamentos.

Cartea „Cum reducem hipertensiunea arterială fără medicamente. Program de reducere a tensiunii arteriale. Identificarea și eliminarea factorilor de risc“ oferă un program excelent de self-help. Pacienții învață, pas cu pas, cum își pot regla hipertensiunea arterială în mod eficient și permanent prin reducerea stresului, printr-o rutină de exerciții fizice și cu ajutorul alimentației corecte. Tot în această carte cititorii găsesc un test practic pe care îl pot face pentru a identifica factorii de risc individual și pentru a ști care sunt direcțiile în care trebuie să ducă schimbarea stilului de viață.

Scăderea hipertensiunii arteriale chiar și fără administrarea de medicamente este posibilă în mai multe moduri. Prin urmare, măsurile care nu necesită medicamente au un loc asigurat în tratamentul hipertensiunii. Tratamentul medicamentos imediat este necesar doar în puține cazuri.

Scopul acestei cărți nu este de a-i ține departe de tratamente pe cei care au cu adevărat nevoie, ci este oferirea unui ajutor practic în terapia zilnică a hipertensiunii. Din multitudinea de posibilități prezentate, cititorul ar trebui să-și aleagă măsurile potrivite și im­por­tante pentru el, cum ar fi pier­derea în greutate în cazul unei supraponderalități, schimbarea dietei, sportul și activitatea fizică, gestionarea stresului și procedurile de relaxare. În plus, dacă tensiunea arterială este controlată prin auto-măsurare, există cele mai bune condiții pentru o scădere permanentă a valorilor.

Cartea poartă semnătura unei echipe multidisciplinare, oferind astfel o viziune exhaustivă asupra problematicii alimentației în hipertensiune. Dacă prof. dr. Klaus Volker oferă o perspectivă din punctul de vedere al medicinei sportive și dr. Claudia Laupert-Deick una a sănătății prin nutriție, prof. dr. Martin Middeke aduce întreaga informație în planul uman, al vieții de zi cu zi.

Etichete articol:
hipertensiune arterialăinimă