Recenzii, Tiroidita Hashimoto

Dr. Amy Myers: Sănătatea tiroidei

Autor:
Niciun comentariu
Timp citire aprox: < 1 minut

Cartea lui Amy Myers „Sănătatea tiroidei. Cum să îți recapeți pofta de viață fără stări de oboseară, confuzie, greutate“ este un ghid despre tiroidă, în adevăratul sens al cuvântului. Structurată în cinci părți, fiecare întrunind câte 2-4 capitole, cartea se concentrează pe cele mai importante informații cu privire la proveniența, diagnosticarea și tratarea bolilor de tiroidă, dar și pe modalitatea de abordare a doctorilor când vine vorba despre tiroidite, împreună cu celebra Metodă Myers.

Vezi toate articolele despre:
Nutrițietiroidătiroidita Hashimoto

Într-un mod ușor de înțeles, dr. Amy Myers se adresează persoanelor care se confruntă cu probleme ale tiroidei, dar și celor care prezintă anumite simptome, dar nu știu cu ce să le asocieze. Mai mult, având în vedere că pe internet și în anumite grupuri de discuții circulă diverse mituri cu privire la anumite simptome sau informații despre tiroidă și sistemul imunitar, dr. Amy Myers explică de ce acestea sunt într-adevăr mituri, integrând argumente și explicații bine documentate. De asemenea, cartea conține mărturiile persoanelor care nu au găsit răspunsuri în medicina convențională și s-au întreptat spre o cercetare amplă a medicinei funcționale, încercând eficiența Metodei Myers. Aceștia au reușit să se vindece de diverse afecțiuni, fapt ce contribuie la încurajarea și liniștirea cititorilor care se simt singuri și nu au încredere că se vor vindeca.

Pentru că există situații în care pare că medicii au probleme de comunicare cu pacienții, dr. Amy Myers, prin capitolul „Cum să cooperezi cu medicul”, explică de ce unii dintre aceștia întâmpină dificultăți în depistarea problemelor de tiroidă, în special fie din cauză că nu recomandă analizele potrivite, fie pentru că nu cercetează problema dincolo de analize. Mai mult, explică de ce este bună o modificare a modului de abordare a bolii, integrând și eficiența comunicării cu medicul.

În final, pas cu pas se explică Metoda Myers, eficiența și efectele acesteia în tradarea tiroiditelor, cartea constituind un pilon în drumul spre vindecare, oferind sprijin mental tuturor celor aflați în suferință.

Etichete articol:
Nutrițietiroidătiroidita Hashimoto